maandag 24 maart 2014

Moestuin Maandag!

Hoera, Moestuin Maandag is terug! Samen met Helena van Hollandse Klei. Natuurlijk doe ik weer mee. Na het typen van mijn blogje van gisteren dacht ik zelfs, eigenlijk had ik het morgen moeten doen...
(na het publiceren van mijn Moestuin Maandag bericht kwam ik erachter dat mijn blog van gisteren een kleine vertraging heeft opgelopen in het www, maar inmiddels staat de metamorfose erop!)


Maar ik heb nog wel wat bewaard gelukkig.

Met de metamorfose van de tuin, moesten er ook wat bessenstruiken verplaatst worden. Dat was een flinke klus, want de struiken zijn al wat jaartjes oud en de plek waar ze naartoe moesten was ook al wat jaartjes onontgonnen. Aan twee kanten werk dus, maar ze doen het prachtig gelukkig.


Ze staan bijna net zo mooi in knop als hun broers die wel mochten blijven staan.


En na het zaaien van de spinazie en het poten van de aardappels kwam ik tot de ontdekking dat ik dit weekend wel de veiligste moestuin van Nederland had, met dank aan president Obama...


De voorraden van het leger stonden blijkbaar op `ons` parkeerterrein. Was die soldaat `s ochtends toch niet verdwaald.

Moestuin Maandag is een initiatief van Hollandse Klei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten