maandag 24 maart 2014

Metamorfose

Vandaag ging de tuin van dit....


Naar dit....


Een goede vriend freesde het hele stuk, met uitzondering van de knoflook en de winterbloemkool die mochten blijven.


Ik oogstte snel de laatste prei terwijl de frees al draaide. (en bakte daar vanmiddag drie preitaarten van.)


Ik maakte een begin met het pad en kwam tot de conclusie dat tegels niet gaan werken, er is duidelijk geen stratenmaker aan me verloren gegaan. Het doek ligt nu ingegraven en ik denk dat er houtsnippers op komen.


Na al dat gesjouw en geschep was het eindelijk tijd voor het echte werk, ik pootte aardappels (Frieslanders) en zaaide twee halve regels ( de knoflook staat nog in de weg) spinazie.


En dat alles met dit prachtige uitzicht. Wat heerlijk dat vroege seizoen, de hele streek fleurt er van op!






1 opmerking: