zaterdag 20 juli 2013

Vakantie

Ook hier is het (eindelijk..) zover. Vakantie! Dat betekent dat ik mijn blogstilte eindelijk weer kan opheffen, want naar de tuin ging ik natuurlijk wel. Maar vaak zonder fototoestel of telefoon, of zonder tijd om er daarna iets over te vertellen.

De drukke laatste schoolweken zijn gelukkig weer achter de rug en nu is het tijd voor ontspanning. Tijd voor de tuin dus, er moet nog zoveel voor we over twee weken naar Frankrijk vertrekken. Zo eerst maar eens boerenkool en sla zaaien en misschien nog wel even naar de Welkoop voor wortel- en venkelzaad. En zou er nog een cougetteplant te koop zijn?

Voor het echte rondje door de tuin sluit ik me maandag graag weer aan bij Moestuinmaandag. Voor nu nog even een foto van wat we naast de aardappels mee naar huis namen vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten